Samodzielny Publiczny ZOZ GOZ KONOPISKA ::: SKARGI I ZAŻALENIA
SKARGI I ZAŻALENIA PDF Drukuj Email


Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia skargi na działalność zoz-u.

Skargę można złożyć o0sobiście lub w formie pisemnej do:

  • Dyrektora SP ZOZ GOZ - lek.med Anny Pogorzelskiej,
  • organu założycielskiego - Rady Gminy Konopiska,
  • Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Katowicach,
  • Rzecznika Praw Pacjenta

 

Dział Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ

bezpośrednio - w siedzibie Śląskiego OW NFZ  ul. Kossutha 13 od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00


w delegaturze Śląskiego OW NFZ , ul.Czartoryskiego 28 w Częstochowie  w godz.od 8.00 do 16.00


drogą elektroniczną w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji publicznej (ePUAP)

przesłać pocztą - na adres: Sląski OW NFZ ,ul.Kossutha 13, 40-844 Katowice

przesłać drogą elektroniczną -na adres email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta


ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
fax.: (22) 506 - 50 - 64

e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Ogólnopolska bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
800 - 190 – 590